Orang Kurus Pun Boleyyy.....


♥ Sebelum pakai pb badan saya sekeping mcm papan..tapi setelah memakai pb..badan saya dah ada bentuknya semula..walau dah ada 2 anak..badan saya tetap maintain..
______________________
1) ngape ambil PB walupun xde masalah badan?
ambil pb sbb nak kan bentuk badan yang lebih menarik sbb ramai yang komplen..badan macam papan..T_T dulu bad...an saya sekeping mcm papan..skarag dah ada bentuknya..seksi mak..hehe

2) apa perubahan badan on d spot?
1 st time pakai mmg rasa sedap n selesa sbb menyokong tulang belakang..kebetulan saya mmg ada mslah tulang belakang..Now dah xde sakit tulang belakang dah. Syukur sgt :)

3) breast berubah x?
berisi dah! Ajaib tul! hehe

4)punggung pipih berubah dah? hehe
punggung pipih dah berisi..tengk gambar la sebagai bukti. Rasa yakin pakai apa saja dah. ;)

5) puji suami n rakan2 sekeliling
ramai yang memuji.. "walau sudah beranak dua..badan macam anak dara.."
"seksi you"..suami semakin jelez lah :P

6) paling bestnya pa..?
..paling best bila org kata body u cantik..mcm anak dara..yey!...



Kredit : premiumbeautiful2u dot com